Berlin opracował oryginalny pomysł promowania się jako miasta nowoczesnego, pełnego startup’ów i dobrych pomysłów. Stworzył Pop into Berlin, rodzaj wystawy/centrum informacyjnego gdzie zareklamował 20 wybranych przedsięwzięć i inicjatyw, na które można się natknąć w stolicy Niemiec. Była tu zaprezentowana najmniejsza dyskoteka świata Teledisko, firma BigRep tworząca drukarki 3D, studio projektujące nowoczesne wyposażenie wnętrz minimum, ale także dwóch producentów wódki Berliner Winter i Our/Berlin. Wszystko to w otoczeniu miejskiej kultury miasta – tutejszego jedzenia, muzyki etc.
Pop into Berlin nie był przy tym sklepikiem stacjonarnym, ale raczej wystawą objazdową podróżującą za granicą. Był to projekt zaplanowany na okres jesienno-zimowy. W tym czasie przenosił się pomiędzy kolejnymi stolicami Europy, zajmując lokale w dzielnicach miasta uczęszczanych przez młodych ludzi. Zaczął we wrześniu od Sztokholmu, później był Londyn, Wiedeń, Amsterdam i Paryż.
PRZECZYTAJ TAKŻE:
MIESZKAŃCY AMSTERDAMU SAMI TWORZĄ INTELIGENTNE MIASTO | GOOGLE WZIĄŁ SIĘ ZA BUDOWANIE MIAST | MIASTA EUROPY PRZECHODZĄ WE WŁADANIE NOCNYCH BURMISTRZÓW |